close

Beach Bunny-sports


If you feel lonely
如果你覺得自己孤單
I could be lonely with you
我可以跟你一起孤單
Tell me, baby
告訴我 寶貝
Why do you seem so blue?
為什麼你看起來如此憂鬱?

Why are we so complicated?
為什麼我們之間的關係如此複雜?
Maybe love is overrated
也許我們的愛被高估了

I'm tired of waiting
我厭煩一切的等待
I was never good at sports
我根本就不擅長運動
Save the games for the girls on the tennis court
為了女孩在網球場上
Say you need me
說你需要我
But lately, you feel unsure
但之後 你開始變得不確定
Come on to me, come on to me
到我身邊 到我身邊
I need more
我需要更多

If you feel broken
如果你心碎
Promise I won't break your heart
我保證不會傷你的心
If you shatter
如果你散了滿地
I won't let you fall apart
我不會使你散滿地

Why are we so complicated?
為什麼我們之間的關係如此複雜?
Love's a word I've always hated
愛是一個我討厭的詞

I'm tired of waiting
我厭煩一切的等待
I was never good at sports
我根本就不擅長運動
Save the games for the girls on the tennis court
為了女孩在網球場上
Say you need me
說你需要我
But lately, you feel unsure
但之後 你開始變得不確定
Come on to me, come on to me
到我身邊 到我身邊
I need more
我需要更多

It always feels like
它總是讓我
I need more
想要更多
Jesus Christ, you're so confusing
上帝啊 你讓我好困惑
If we keep score
如果我們持續這樣
Bet my money that I'm losing
猜我失去的錢有多少

arrow
arrow

    Teddy Bear 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()