close
Lady Gaga女神卡卡-The Cure解藥

I'll undress you, 'cause you're tired

幫你把疲憊脫下來

Cover you as you desire

當你睡在我的心懷

When you fall asleep inside my arms

我會成為棉被滿足你的渴望

May not have the fancy things

也許沒有很炫的東西

But I'll give you everything

但是想要的我都會給你

You could ever want, it's in my arms

都在我的懷裡 你所有的渴望

So baby tell me yes

就答應我吧寶貝

And I will give you everything

所有想要的東西我都會給你

So baby tell me yes

就答應我吧寶貝

And I will be all yours tonight

今晚妳將能擁有我所有的愛

So baby tell me yes

就答應我吧寶貝

And I will give you everything

所有想要的東西我都會給你

I will be right by your side

我會立馬趕到你身邊獻上愛

 

If I can't find the cure, I'll

找不到解藥的話 我就會

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下 

No matter what you know, I'll

不管你知道什麼 我都會

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下

And if you say you're okay

儘管你說沒問題

I'm gonna heal you anyway

我還是會去關心你

Promise I'll always be there

答應我永遠待在你身邊

Promise I'll be the cure (be the cure)

答應我會成為你的解藥(當你的解藥)

Rub your feet, your hands, your legs

按按你的腳丫雙手和雙腳

Let me take care of it, babe

讓我好好照顧你 寶貝

Close your eyes, I'll sing your favorite song

閉上你的眼睛聽我哼唱你最愛的歌

I wrote you this lullaby

寫給你的這首搖籃曲

Hush now baby, don't you cry

別哭了寶貝 別出聲

Anything you want could not be wrong

不需去懷疑 你所有的渴望

So baby tell me yes

就答應我吧寶貝

And I will give you everything

所有想要的東西我都會給你

So baby tell me yes

就答應我吧寶貝

And I will be all yours tonight

今晚妳將能擁有我所有的愛

So baby tell me yes

就答應我吧寶貝

And I will give you everything

所有想要的東西我都會給你

I will be right by your side

我會立馬趕到你身邊獻上愛

 

If I can't find the cure, I'll

找不到解藥的話 我就會

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下 

No matter what you know, I'll

不管你知道什麼 我都會

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下

And if you say you're okay

儘管你說沒問題

I'm gonna heal you anyway

我還是會去關心你

Promise I'll always be there

答應我永遠待在你身邊

Promise I'll be the cure (be the cure)

答應我會成為你的解藥(當你的解藥)

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下

(I'll fix you with my love-lo-love)

(我會用愛--~治療一下)

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下

(I'll fix you with my love-lo-love)

(我會用愛--~治療一下)

If I can't find the cure, I'll

找不到解藥的話 我就會

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下 

No matter what you know, I'll

不管你知道什麼 我都會

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下

And if you say you're okay

儘管你說沒問題

I'm gonna heal you anyway

我還是會去關心你

Promise I'll always be there

答應我永遠待在你身邊

Promise I'll be the cure (be the cure)

答應我會成為你的解藥(當你的解藥)

Promise I'll be the cure (be the cure)

答應我會成為你的解藥(當你的解藥)

I'll fix you with my love

我會用愛治療一下

 

原始MV

翻唱

現場live

arrow
arrow

    Teddy Bear 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()