close

 

Billie Eilish Is Your New Weekend Obsession in _bad guy_.jfif

 

Bad Guy

 

White shirt, now red my bloody nose

鼻血,染紅我純白的襯衫

Sleeping, you're on your tippy toes

在睡夢中,你踮起腳尖

Creeping around like no one knows

悄悄溜走,像是無人知道似的

Think you're so criminal

自認為像個罪犯

 

Bruises, on both my knees for you

我膝蓋上的瘀青就是獻給你的敬意

Don't say thank you or please

別說謝謝或拜託

I do what I want when I'm wanting to

我只在我想要時,做我想做的

My soul? So cynical

而我的靈魂憤世嫉俗

 

So you're a tough guy

所以你是個頑固的人

Like it really rough guy

就像是個固執的人

Just can't get enough guy

永遠無法滿足的人

Chest always so puffed guy

胸膛永遠喘不過氣的人

I'm that bad type

我即是壞的榜樣

Make your mama sad type

把你媽媽惹哭的榜樣

Make your girlfriend mad tight

把你媽媽惹哭的榜樣

Might seduce your dad type

勾引你爸爸的榜樣

I'm the bad guy, duh

我就是個壞人,duh

 

I'm the bad guy

我是壞人

 

I like it when you take control

我喜歡你掌握一切

Even if you know that you don’t

儘管你知道你並沒有

Own me, I'll let you play the role

主導我,我便會讓你主導一切

I'll be your animal

我會成為你的寵物

My mommy likes to sing along with me

我媽咪喜歡和我一起歌唱

But she won't sing this song

但她不會唱這首歌

If she reads all the lyrics

如果她看了所有的訊息

She'll pity the men I know

他會為我所認識的男人感到同情

 

So you're a tough guy

所以你是個頑固的人

Like it really rough guy

就像是個固執的人

Just can't get enough guy

永遠無法滿足的人

Chest always so puffed guy

胸膛永遠喘不過氣的人

I'm that bad type

我即是壞的榜樣

Make your mama sad type

把你媽媽惹哭的榜樣

Make your girlfriend mad tight

把你媽媽惹哭的榜樣

Might seduce your dad type

勾引你爸爸的榜樣

I'm the bad guy, duh

我就是個壞人,duh

 

 

I'm the bad guy, duh

我就是個壞人,duh

 

I'm only good at being bad, bad

我擅長的只有當個壞人

I like when you get mad

我喜歡你氣憤的樣子

I guess I'm pretty glad that you're alone

當你孤單一人時,我猜我應該會挺開新der~

You said she's scared of me?

你說他對我感到恐懼?

I mean, I don't see what she sees

我的意思是,我不懂他在想什麼

But maybe it's 'cause I'm wearing your cologne

但也許是因為我擦了你的古龍水

 

I'm a bad guy

我是個壞人

I'm a bad guy

我是個壞人

Bad guy, bad guy

壞蛋,壞蛋

I'm a bad-

我就是壞


 

Lyrics

 

MV

Dance

Toby randall

9D audio

Tristan Paredes reaction

 

Hans Vito

arrow
arrow

    Teddy Bear 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()